زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

حاضر غایب

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۱۳ ق.ظ

من ادم حاضر غایبی هستم 😁

اگر کسی کلفتی ،کنایه ای ،طعنه ای... به من بگه جوابشو رو نمیدم و می گذرم.

البته گاهی با خودم میگم" کاش جوابشو اینطوری و اون طوری می دادم ولی بعد منصرف می شم چون اصلا دلم نمی خواد آرامش روح و روانم با این خاله زنک بازیا که دستاورد مثبتی هم نداره، دچار تشویش بشه!

بسیاری از احادیث و سخنان ادبا و شعرای فررانه و باهوش درباره همین سکوت و پرهیز از مجادله و وراجی هست ...

مجادله باعث تزلزل شخصیت آدم و پریشانی روح و روان طرفین‌ میشه تنها نتیجه اش"یک روح خسته و فکر مشوش هست"

حرافی هم ایجاد مشکلات متعدد به دنبال خودش داره .

.به قول عیال"حرف زیاد به چرت و پرت گویی ختم می شود"

مطمئن هستم با انگ زدن و کنایه طرف به من چیزی از ارزشهای واقعی من کم نخواهد شد پس چرا برای اثبات خودم و راه انداختن مجادله متانت ووشخصیتم رو زیر سوال ببرم.؟!

آدم باهوش با زیرکی از خودش تمام قد دفاع می کنه نه از راه جارو جنجال!

متانت در خانمها باعث میشه دیگران بیشتر به اونها احترام بگذراند!

و ختم کلام "حق گرفتنی هست اما از چه راهی و چه روشی"

۹۸/۱۰/۱۰
سمانه صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">