زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

لایو و کش تنبان!

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۰۵ ب.ظ

عیال چند روز پیش با یکی از همکارانش لایو گذاشته بود تا به یک سری سوالات جوجه دکترها جواب بده و مبحث علمی مهمی هم قرار بود کنفرانس بده... 

اتاقمون رو حسابی کنفرانسی چیدیم... صدا... نور.. حرکت

من مسئول دکور صحنه بودم و گریم همسر شدم😁

یه نیم ساعتی با صدرا سرونازم رو سرگرم کردین یک آن غافل شدم سروناز مثل تیری که از زه کمان رها شده بود شتابان سمت اتاق مربوطه رفت اقا هراسان دنبالش دویدم و دم در اتاق مربوطه دستگیر شد... از این بازی خوشش اومد و هر وقت فرصتی پیدا می کرد الفرار.. هم خنده ام گرفته بود هم خسته شده بودیم... خانم دلش برای باباش تنگ شده بود

_وسط لایو ماموریت داشتم کیفیت لایو بررسی کنم یک ان خواستم قربان صدقه همسر بروم خوب شد در آخرین لحظات مغزمان کار کرد. ​​​​​​

۹۹/۰۱/۳۱
سمانه صبا

نظرات  (۲)

خیلی باحال بود :))))))

سلام

صبا جان از طرق وب دکتر ربولی یافتمتون و وقتی دیدم چقدر سلیقه و افکارتون شبیه خودمه

خیلی دلم خواست بخونمتون

کارهارو کرده و نکرده انجام دادم و اومدم پای گوشی

و کل وب رو یه نفس خوندم

در اسرع وقت کتابتونو میخونم 

یه زمانی قلم منم شبیه شما بود بعدش کم خوندم و قلمم عوض شد

چقدر چند جارو تو این وب خوانی دوست داشتم

اینکه ادم کم اعتماد به نفسی که با تلاش خودش و همسرش تبدیل به یه ادم موفق شده

ماها فکر می کنیم ادمای موفق همیشه موفق بودن اینکه اینقدر شما شفاف نوشتین باعث شد به فکر بیفتیم که ما هم باید برای زندگیمون یه کاری بکنیم یه افتخاری درست کنیم و این یعنی امید به زندگی

که از نوشته هاتون دریافت کردیم

دوم اینکه یه مادر مهربون و باشعور که حس خوبی مادری رو بهمون چشوند

من تو پیوند وب دوستان گذاشتمتون و از این به بعد از خواننده های پروپاقرصتون خواهم بود

پاسخ:
سلام شیرین جان
خیلی به من لطف داری ممنونم 
خیلی خوشحال شدم از کامنت سراسر انرژی و محبت شما 
من دایم میگم فرصت ها چون ابر در گذرن(این جمله معروفی هست از بزرگی) تا دیر نشده بجنبیم
🌺💞

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">