زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

بالیوود

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳، ۰۶:۳۴ ب.ظ

از مرداد ماه گرم و شلوغ سلام

هوا به طرز ناجوانمردانه ی گرم است و منِ خوش خیال گمان می کردم این مشهد است که اینقدر داغ شده و تهران و محله ی ما هوا خیلی هم خنک و خوب است!

نیمه ی تیرماه به مشهد رفتیم که همزمان با عاشورا و تاسوعای امام حسین علیه السلام شده بود. آنقدر بدو بدو داشتیم که یک روز باطری من تَه کشید و من سه ساعت کامل در نیمه ی روز خوابیدم!

توی سفر مشهد دو مسافرت کوچک به اطراف و ديدن چند تن از اقوام داشتیم و چند مهمانی دعوت شدیم و در مشهد هم که اقوام نوبتی به خانه ی مامانم جهت دیدار می آمدند و نمی رفتند!

این وسط مامان مبل های سلطنتی اَش را به طبقه ی بالا منتقل کرد و ما در بدر دنبال مبل راحتی به تمام نقاط شهر مشهد سر زدیم و در نهایت به جهت آشنایی داداش بزرگه از ویرانی شاندیز گرفتیم( فوق العاده مبلمان شیکی دارد و تنوع بسیار بالا از کارهای منبت و شلوغ تا مینیمال و ساده )

پروژه مبل مامان تمام شد که یاد چند پروژه من افتادیم و باز بدو بدو این ور و آن ور. یه چند باری هم قسمت شد برویم حرم امام رضا جان و گوشه ی دنجی خلوت می کردیم با پروردگار و مخلوق مهربانش امام مهربانی ها...

برگشت به تهران و پيگيري چند کار مهم 

متاسفانه به علت شلوغی کارها به باشگاه نمی رسم و مجبور هستم پاییز اقدام به ثبت نام کنم. بسیار دلم برای باشگاه تنگ شده اما چاره ای ندارم مگر اینکه ده دست به من پیوند بزنند و یا چند عدد خدمتکار برایم استخدام کنند!!

🌺

عروسی آمبانی ها هم تمامی ندارد نمی دانم چرا ثروتمندان آسیای غربی اینقدر بریز و بپاش های خَز و چیپ دارند!!!

تصمیم دارم چند فیلم بالیوود به رسم گذشته ببینم. سابقا بسیار به سینمای احساسی هند علاقه داشتم 😄 البته که می دانم غالب کارهایشان کپی های ضعیف از هالیوود است و بسیار اغراق آمیز طوری که به طنز می ماند اما آن دوران جاهلیت بسیار به کاجول و شاهرخ خان علاقه داشتم از امیرخان و سلمان خان و کارینا و کاریشما کاپور هم خوشم می آمد😅

خیلی از ازدواج کاجول و آجی دیوگان ناراحت بودم( کاجول زیبا و شَر و با نشاط و آجی مغرور و سَرد) به دکتر چمبه می گویم درست مثل من و تو( من در جوانی خیلی شر و شوخ بودم اکنون آرام شده ام اما دکتر چمبه دقیقا همان مرد آرام و ساکت و جدی هست)

خلاصه که ان شاء الله کاجول و آجی خوشبخت شَوَند و کور شود هر آن که نتواند دید😉

از بحث بالیوود بیاییم و بیرون و توصیه کنیم به دوستان عزیز که:در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید تا همه ی هموطنان از این دو نعمت برخوردار شَوَند🌺

۰۳/۰۵/۰۹
سمانه صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">