زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

شکلات آب شنگولی دار

شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲، ۰۸:۵۶ ب.ظ

 

 

خب امتحان مربیگری را دادم و انکار نمی کنم که چندباری تقلب کردم و در نهایت از پانزده درس، دوتای آن را افتادم.... آمادگی جسمانی را یک انسان آنرمال، طراحی کرده بود!( این سوالات را از کجایش درآورده بود خدا می داند!) دومین درس هم  طراحی تمرین که اصلا نخوانده بودم زیرا که به زبان انگلیسی بود و من فرصت کافی برای ترجمه نداشتم و با همان زبان دست و پا شکسته ام جواب دادم که خیلی خنده ام گرفته بود🥴

خلاصه هفت بهمن باز باید این دو عزیز را امتحان بدهم!!!

علاوه بر امتحان، یک کنفراس تفسیر قرآن هم داشتم که سوره ی همزه بود و باید بگوییم بسیار عالی ارائه دادم. خودم بسیار تحت تاثیر تفسیر زیبای آن قرار گرفته بودم که کمی گریستم از این همه لطافت و نکته سنجی پروردگارم❤️

یه ماجرای خنده دار هم بگویم. یک شیر پاک خورده ای از آلمان برای ما شکلات گران قیمتی آورده بود، آقا ما هر وقت از این شکلات های بدمزه تناول می کردیم حالاتمان دگرگون می شد، آخرین شکلات را به زور چپاندیم در دهان، به کنجکاوی سر و ته بسته را نگاهی انداختم و دریافتیم ای دل غافل :شکلاتها با مقادیر بالایی آب شنگولی قاطی شده بود!!!!

🌿

ماه رجب و ولادت امیر المومنین به همه ی عزیزان تبریک و تهنیت باد.

🌿 

این اسطوره سازی های حکومت بشدت کفریم می کند جدیدا دیده ام دختر سیلمانی را عده ای چون بت می پرستند و مریدش شده اند!!!

 

۰۲/۱۰/۳۰
سمانه صبا

نظرات  (۱)

سلام عزیزم

آفرین ۱۳ درس را قبول شدی. پس از عهده دو تا هم برمیایی. منم توی پاییز ۴ امتحان فنی حرفه ای دادم قسمت عملی برام ترس آورتر از کتبی بود ولی قبول شدم خدا را شکر. 

به به احسنت به شما برای تفسیر قرآن. موفق باشید.

من خیلی بچه بودم دوست پدرم از آلمان برامون شکلات آورده بود که وسطش نرم تر بود بابام از ترسش که چیزی نباشه، همه وسطهاش را خالی کرده بود دورش را میداد به ما،🤣🤣🤣 آخه آلمانی هم بلد نبودیم و یک کلمه انگلیسی هم روی جعبه درج نشده بود.

پاسخ:
سلام مهشید بانو جان
ممنونم از تشویق و دلگرمی شما... ❤️
خدا روشکر، ان شاء الله موفقیت های بیشتر 
😄😄😄 پس شما هم بعله 
پدر شما معلومه با تجربه بودن و خبر داشتن چی به چیه 😉

با کامنت خصوصی شما کاملا موافق هستم. امیدوارم هیچ آدم سَمی و بدخواهی در اطراف شما و خونواده نباشه❤️

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">