زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

خاله مهری

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ق.ظ

بلاخره تونستم خاله عیال رو دعوت کنم

خاله عیال خیلی خیلی مهربونه و یک دوستی عمیق بین ما جاریست .

خاله دو تا دختر داره که یکیشون همسن من هست نرگس با دختر کوچولوش یاس و نسترن که چند سالی کوچکتر است و چندسالی مزدوج.

البته خاله دوتا پسر هم داره که از من بزرگترن و مجرددد که مسافرت بودند.

این دفعه برعکس قبل غذاهام فوق العاده شد

کیک هویج....سالاد اندونزیایی.‌‌مرغ زعفرانی...شوید پلو....زرشک پلو ...سوپ جو

بی اغراق از هر غذایی که تناول می کردند کلی تعریف هم می کردند...🙄

کلی هم کادو خوشگل برای سروناز و صدرا آوردن و خاله منو باز شرمنده کرد و محصولات باغشونو که با دستای خودش درست کرده بود برامون اورد

گردو...چند مدل لواشک...آلو....برگه سیب ...

این خاله رو خیلی خیلی دوست دارم ..اسمش واقعا برازنده اش هست...مهر

یک شعری براش سرودم که همینجا تقدیمش میکنم

خاله مهرررری

پر از مهرررری😍

۹۸/۱۰/۱۴
سمانه صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">