زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

باز دوشنبه

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ق.ظ

الان یکماه که می خوام برم پیش عیال برای دندونهام

یا هوا آلوده اس یا خیلی سرد یا بیمار داره

نمی دونم چرا سر نمی گیره

تازه سروناز چییی!

عیال میگه میدم پرستارام‌نگهش دارن وظیفه شونه😀

ولی من دوست ندارم کارم روی دوش کسی بیفته...هیچ کس

همیشه همین طوری هستم تا بتونم کارام رو خودم می کنم و نمی زارم‌روی دوش کسی بیفته...💪

_

چند روزه یاد بندر می افتم و خدا رو شکر می کنم ار اونجا اومدیم بیرون...چند روز پیش هم رفتم پیچ سر مربی مون من می دونم پشت اون لبخندهااا چه غصه هایی نشسته بود😔

۹۸/۱۰/۱۶
سمانه صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">