زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

آیا می شود

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ق.ظ

همسر  یه دوست داره که پسر خیلی خوبیه و دکتر دندانپزشک عمومی هست ..تو بلاروس درس خونده و الان تو زادگاهش مطب داره

دکتر امیر .ز

این اقا در سن ۵۰سالگی مجرد هست...تا حالا دوبار دختر معرفی کردیم ولی نشده...پسر خیلی خوب و آرومی و موجهی هست کلی هم پولداررررررر

از اون طرف من دوست دارم که از وبلاگ باهاش چندین ساله آشنا هستم .ایشون هم پزشک عمومی بودن و در حال حاضر رزیدنت جراحی عمومی و دقیقا همشهری همین اقا و در همون شهر درحال درس و عمل و...

آقا دیشب دکتر امیر زنگ زد و با عیال صحبت و رسید به ازدواج و عیال باز سر به سرش گذاشت و تماس خاتمه

یهووو تو دلم افتاد این دوتا رو باهم آشنایی بدم...خلاصه شروع کردم چت و چت بازی...من این ور با خانوم دکتر اینستاگزام....عیال اون ور با آقای دکتر در وات ساپ

عکسها از طرفین رد و بدل شد و فعلا هر دو راضین...شمارها رد و بدل شد و باقیش با دکترین طرفین😁

خدا جووونم اگه باهم خوشبخت میشن و صلاحشون هست این دوتا رو بهم برسون...خدا جونم یک نذر میکنم 🌹🙄

۹۸/۱۰/۱۷
سمانه صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">