زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

کرونا

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ب.ظ

هفته پیش ما در تهران. خانواده در مشهد کرونا گرفتیم. 

زنگی بود که خورده می شد و ما ایضا می زدیم تا از حال عزیزانمون با خبر بشیم 

امشب برای دومین بار ب خاله جانم که فقط پنج سال از من بزرگتره و دوست صمیمی من هست زنگ زدم تا حالشو بپرسم. همسرش نگران بود و آزمایشات برای دکتر فرستاد تا بررسی کنه...

انقدر پشت تلفن خنديدیم که دل درد شدیم(من که شدم احتمالا اونم دل درد شد)

هر روز به مامانم زنگ می زنم و نیم ساعت حرف 

دو روز در میان با دختر خاله ها و داداشا چت بازی... دوستان هم سرجای خود 

خدا روشکر عزیزانی دارم که اوقات خوشی برام رقم می زنن.

من یک کرونایی هستم

😆

۹۹/۰۴/۱۵
سمانه صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">