زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

و خدا همین نزدیکی است

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۵۲ ق.ظ

مهمان ها _ بهتر است بگویم فرشتگان یاری رسان من_رفتند. مامان چند روز بیشتر ماند تا به کارهای شخصی ام برسم. چقدر خوب است یک نفر پیش بچه ها بماند. و من با خیال راحت به اموراتم برسم.

مهمترین گام دندانپزشکی بود که انجام شد. کاش آدمی در هر حرفه ای یک نفر خودی را داشت آن وقت دنیا گلستان می شد😉

مدارس در شلختگی تمام برنامه ریزی مدیران بی کفایت کشور باز شد و کلاس صدرا طی یک هماهنگی آموزش مجازی را برگزید. از روند کار و معلم سخت کوشش خیلی راضی هستم.البته اگر بتوانم صدرا را یک ساعت در خانه نگه دارم. بچه های ساختمان هر روز برنامه بازی دارند آن هم ساعت ها!!!

این وسط صدرای خستگی ناپذیر درخواست ادابازی در آخر شب و پینگ پونگ در وسط ظهر را هم از ما می خواهد.. این پسر بچه ها سیری ناپذیرن در بازی. 

اما سرونازم چه زیبا زندگی ام را دخترانه کرده است. دلم غنج می رود برای دخترانه هایش.

آنقدر همه ما را غرق محبت می کند که گاهی دوست دارم همان جا سجده شکر گذارم. از استقبال شتاب زده به سوی پدرش بگیر تا اغوش های گرم خواهرانه برای برادرش.

دیروز لیست کارهای مد نظرم در چهار سال نگاهی انداختم. به همه آن ها دست یافته ام و فقط یکی از آن لیست اگر چه داده شد اما نوعی دیگر.

در کمال تعجب لیست من دقیقا با جزئیات مدنظرم انجام شده و کاش فراموشکار نشوم بابت رحمت و محبت خدای کریم و بخشنده من.

سال ها پیش احساس ناخوشایندی داشتم خود را آدمی می پنداشتم ضعیف با اعتماد بنفس پایین که توانایی هیچ کاری ندارد

اما امروز 

به لطف خدا و همراهی همسرم و کوشش خودم

خودم را ادم موفقی می بینم که به تمامی علایقم رسیده ام و دیگر از آن دختر بی انگیزه تنبل بی اعتماد بنفس خبری نیست. 

چنان که دیشب همسرم (مردی که سرآمد دانش و تخصص در رشته خودش است و نام استاد در پی اسمش و دنیایی از کتاب را خواننده و درک کرده) از من یاری خواست برای نوشتن چند خط در پشت جلد کتاب جدیدش. اگرچه املتم سوخت اما

سرم بالا بود جلوی همسرم که کتابش را به من تقدیم کرد

جلوی پسر و حتی دخترکم

جلوی پدرم که نی نی نگاهش تحسین است و مدام کتابم را تبلغ می کند

جلوی مادرم که بروی پیشانی ام بوسه می زند

و مامان ایران که با تعجب گغته بود سمانه خودش اینها را نوشته. 

و همه اعضای فامیل و خانواده 

این چیزها برای خیلی ها عادی اما برای من که دنیای م به کلی تغییر کرد گران بها و ارزشمند

 

۹۹/۰۶/۱۸
سمانه صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">