زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

ساعت پاندول دار جهیزیه

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۴ ب.ظ

دکتر شجریان را خیلی خیلی دوست داشت برعکس جوگیرهای دیگر کابران ایستاگرام. 

وقتی شنید پکر شد بغض کرد. تمام موزیک های ماشین وگوشی همراه‌ اش شجریان بود و بس

گاهی هم خوانی هم می کرد انصافا صدایش هم گرم و گیرا ست

با بچه ها تنهایش گذاشتیم و رفتیم پارک. نیاز به خلوت داشت 

.*********

ساعت قدیمی مان را طی یک اقدام انتحاری عوض کردم. دوازده سال همرهمان بود  چند سالی می شد پایه اش شکسته بود و پاندولش گم شده بود. حتی چهره نخستش را که مامان از بازار برای جهیزیه ام خریده بود را درست به یاد ندارم.. در کنج خاک خورده ای از ذهنم یک تصویر ناواضح یادم می آید و بس

ساعت را تفدیم مطب همسر کردم 😬

و این ساعت جدید زیبایی من

۹۹/۰۷/۱۹
سمانه صبا

نظرات  (۲)

وای چقدر قشنگه

مبارکتون باشه

مینا کاریه؟ 

من امروز از رو وبلاگ دکتر ربولی باهاتون اشنا شدم 

نوشتنتون برام دلنشین بود به خصوص سلیقه اتون که خیلی شبیه خودم بود

از این به بعد میخونمتون

 

پاسخ:
سلام
بله مینا کاری و دور کار خاتم کاری هست
ممنونم از لطف شما
پس منم مثل شما خوش سلیقه ام

نفرمایید عزیزم من مثل شما خوش سلیقه ام

لطفا بیشتر بنویسید

پاسخ:
شما لطف دارین
🌷🍁

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">