زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

تولدم

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ق.ظ

آبان ماه تولد ادم های معروف هست. شش ابان ماه تولد محمود احمدی نژاد(سخنانش درباره کوروش شنیدنی  بود) متاسفانه ما اندیشه را شهید تهمت و تخریب کردیم فقط بخاطر باور کردن تزویر بنفش و سبز.

احمدی نژاد کوروش را می ستاید اما مدعیان آزادی سرباز می فرستند آرامگاه کوروش تا مردم جرات نکنند به دیدار این مرد بزرگ تاریخی با آن دستاوردهای ستودنی اش بروند. عقب مانده هایی که ستایش تمدن باشکوه مان را مغایر با دین داری می دانند. 

تولد مرد محبوب و خدمت گزار محمود احمدی نژاد مبارک... تولد کوروش پادشاه عدل و داد مبارک.. تولد من مبارک

***************

نقاشی صدرای نازنیم 

******

یک عکس از من و. دوتا عکس از جناب همسر منتخب کتاب تنوع زیستی شهر تهران شده است. هنوز تو شوکه هستم...منتظریم کتاب زودتر به دست مان برسد.... خوشحالم

****

ماه های پیش رو برای مان اندکی سخت و دشوار خواهد بود... توکل به خدا... می دانی گله مند هستم در موضوعی. اما بازهم دوستت دارم

۹۹/۰۸/۰۹
سمانه صبا

نظرات  (۱)

سلام عزیزم من اصلا به چیزای که پاراگراف اول نوشتی کاری ندارم ولی همین تولدته که بان رو زیبا کرده عزیزم

 چقدر اخه شما تمیزی سمانه جان اونقدر دیدن عکسای خونتون بهم حس ارامش میده که باورتون نمیشه

ماشالا صدرا جان چه حرفه ای کشیده باریکلا والا دوران من فقط بلد بودم یه مربع با یه مثلث روش به عنوان خونه بکشم

راستی حتما عکس کتاب رو بذارید

پاسخ:
من فکر می کنم خانه های سنتی گرم تر و دوست داشتنی تر هستند. سپاسگذارم از محبتت

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">