زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

مامان چند بعدی

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۴۱ ب.ظ

عکسهای من و عیال در میان پنجاه عکس برتر منتخب قرار گرفت و ما منتظر چاپ کتاب و به رخ کشیدن عکسهایمان به یکدیگر هستیم

😬😬

مامان بامزه می گوید معروف شدین زن و شوهری 

امید دارم کتاب دومم با استقبال مواجه شود

******

همسر کتاب تخصصی ویرایش جدید رو خود به عهده گرفت. متنی تهیه کردم و خلاصه آستین ها را بالا زدیم برای فروش... آنقدر اولی پرفروش بود که سیل استقبال کنندگان به دومی هم سرایت کرده... همسر کمی نگران است دلداری لش دادم یا می بریم یا نه. در هر صورت فدای سرت

*****'**

دیشب نقاشی سیاه قلم کردم خوب شد خیلی. حس میکنم درهاب استعداد تند تند گشوده می شوند😉

از مرز خود باوری به مرز خودشیفتگی نرسیم صلوات 

********

من به جرات می توانم بگویم در غالب ابعاد زندگی ام از خودم راضی هستم الا دو مورد... یک بعد مادرانه دو بعد مذهبی که به کمال رسیدن راه ها باید پیمود

*******

بچه ها صد البته به مامان نویسنده و نوازنده و عکاسشان می بالند اما

بچه ها بیش از این ها یک مامان مهربون و رفیق و پایه می خواهند... 

مهمترین نقش من فعلا مامان خوب بودن هست... (حالا وقت برای ابراز دجود در سایر علاقه مندی ها زیاده ان شالله)

******

از وقتی قراره عکسهای مان چاپ شود میل به پرنده نگری و عکاسی مضاعف شده.. و باز این همسر بود که من را توی این وادی جذاب آورد

۹۹/۰۸/۱۱
سمانه صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">