زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

باز آنلاین!

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۷:۰۶ ب.ظ

بعد از یک دوره ی طولانی ممانعت از خرید اینترنتی باز شیطان من را گول زد آن هم در سرویس دستشویی 🥴

آن جا بود که من فهمیدم سرویس هایم اصلا جذابیت ندارند و دست به کار شدم و چند ‌شلف و گلدان شیشه ای طبیعی و شمع گل خشک،.. سفارش دادم تا اعضای خانواده و صد البته مهمان هایم با دلی پر نشاط و روحی جلا گرفته از محیط، به کارشان بپردازند!!!!

اگر خوب شد عکس می گیرم شما هم به نشاط بیایید🤭

🌿

 

بابا چند سالی به مامان قول شیراز را داده بود و نمی شد و هر بار پول سفر خرج امر مهم تری شده بود، از خوش اقبالی بابا از سمت بازنشستگان سفر به شیراز آن هم رایگان ثبت نام به عمل آمد و قرعه به نام مامان و بابا افتاد، اگر چه یک طرف مسیر با اتوبوس است و هوا بشدت سرد، اما مامان چنان با اشتیاق و هیجان با من حرف می زد که دَمی به روحیه اش غبطه خوردم، مامان من یکی از انرژی مثبت ترین و سرزنده ترین آدم های دنیاست، او با کوچکترین رخداد شاد شاد می شود و در هر ماجرای، بهترین حالت را برداشت می کُند و به قول معروف نیمه پُر لیوان را می بییند

🌿

آقا ما مدتی است سریال خارجی ندیدیم، بعلت اینکه شورش را در می آوریم و تا تمام قسمت ها را آب نکشیم ول نمی کنیم و بچه هایمان کلافه می شوند که به حق است. فعلا ایرانی می ببینم، این ایرانی ها بس کِش می دهند آدم را کفری  می کنند! 

در حال حاضر سریال سقوط، سرگیجه، آکتور را می ببینم 

دیشب خواب می دیدم رعنا آزادی ور با هادی حجازی به خارج فرار کرده اند! چیزی که بیشتر از همه من را به خنده می اندازد ناراحتی من برای مهدی پاکدل بود. 

این هم ذهن ما که گاهی تا روزها درگیر سریالی می شَوَد! 

 

 

 

 

 

۰۱/۱۱/۱۸
سمانه صبا

نظرات  (۲)

منم روحیه ام مثل مامانتون هست اگر اطرافیان بذارن. لطفا شما هم از همسفر و همصحبتی با چنین مامانی لذت ببرید و ان شالله عمرشان دراز باد

 سریال و فیلم دیدن با همسر یکی از آرزوهای من است که البته مدت هاست امکانش نیست به علت حضور بچه ها معمولا انیمیشن می بینیم که اونها هم از حضور لذت ببرند

پاسخ:
سلام عزیزم
به به چه نیکو اخلاق، درود برشما، سایه ی شما و عزیزانتان هم مستدام
دوست روان شناسی دارم که می گفت یکی از پیشنهادات روان شناسان برای بهبود روابط همسران دیدن فیلم به اتفاق هم هست، 
بسیار عالی که اینچنین به حضور فرزندان بها می دهی 🌿👏


امیدوارم موفق باشی 

پاسخ:
سلام بانو فاطمه
ممنونم عزیزم🌿

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">