زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

ماتروشکا!

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یکی به من درد و دل می کرد که؛ به فلانی روز تولدش را تبریک گفتم، دید اما هیج نگفت....

برای فلانی کیلپ های انگیزشی و تشویقی ارسال می کنم تنها لایک می زند 

از فلانی سوال می پرسم درباب موضوعی که در آن کاربلد است من را بلاک می کند

و...

به سخن می آیم؛ که شاید اینترتش تمام شده، یا مشغولیت داشته وسپس فراموش کرده، شاید در شرایطی نبوده که بتواند جواب مناسبتر و طولانی تری بدهد

برخلاف آنچه که روی  زبانم می رانم، توی اعماق دلم حق را به او می دهم؛ از اخلاق به دور است که محبت دیگران را اینطور نادیده بگیریم. 

🌿🌿🌿

امشب کتابهای درسی صدرا را خواندم بویژه فارسی را، از علی اکبر دهخدا، بانو پروین اعتصامی، شاعر بزرگ نظامی، شیرین سخن ما فردوسی بزرگ، قیصر امین پور و لطافت شعرهایش، عطار و مولانا... 

برای همه شان دعای مفغرت کردم، بزرگانی که به گردن ما بسیار حق دارند و چه مهجور مانده اند و حقشان آن چنان که شایسته شان بوده برآورده نشد... 

یزدان پاک من، روح تمامی این بزرگان را شاد کن

🌿🌿🌿

پشت پنجره آشپزخانه ام خالی مانده بود 

از یه پیچ که زن و شوهر جوانی هستند این را سفارش دادم، سابقا برایم چند وسیله طراحی کرده بودند که عالی شده بود 

این عروسک‌های ماتروشکا را هم به سختی پیدا کردم و از یک پیج خریدم 

در جهزیه ام مشابه آنها را داشتم اما آنقدر جابه جا شد بودم که نمی دانم لای کدام جعبه در کدام خانه، توی کدام شهر جا ماندند. 

 

 

 

 

 

۰۲/۰۶/۲۳
سمانه صبا

نظرات  (۳)

چه قشنگ می نویسی  

پاسخ:
سلام، شما به من لطف و محبت دارین 🌿

چقدرقشنگه جاکلیدیه،چه باسلیقه.عروسک هانبایدتعدادشون بیشترباشه؟

پاسخ:
سلام بانو فاطمه
بله خیلی زیباست، اگر دوست داری آدرس صفحه را برایت بگذارم. ممنونم 🙂
بله، سایز بزرگتر و تعداد بالا هم داریم اما قیمتش بالا بود 🤭

ممنون عزیزم من اینستا ندارم ولی آدرس روداشته باشم بدنیست برای تابستون بعدی که ایشالله ایرانم خریدکنم

پاسخ:
خدمت شما، ان شاء الله به زودی بیایین🌿
avand_wood@(تولیدات چوبی آوند)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">