زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

جنگ

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۵ ب.ظ

از دیروز که اخبار جنگ فلسطین و اسرائیل را دنبال می کنم بسیار غمگین شده ام، چرا این جنگ لعنتی تمامی ندارد از ابتدای خلقت تا کنون همواره درگیری بوده و خواهد بود، از برادرکشی هابیل و قابیل  تا امروز. 

هر وقت جنگ می شود تنها دلم برای غیرنظامیان هر دو طرف خون می شود 

یادم می آید مستندی می دیدم که قبیله توتسی با قبیله ی دیگر درگیر شده بودند و خدا می داند چه جنایت‌های وحشتناکی رخ داده بود که زبان از گفتنش قاصر است 

فقط می توانم دعا کنم برای صلح و برابری و مساوات برای همه ی دنیا از هر نژاد و کیش و قوم و مذهبی.. 

اللهم عجل لولیک الفرج 

 

۰۲/۰۷/۱۷
سمانه صبا

نظرات  (۱)

من وقتی به ترس و وحشت بچه ها فکر می کنم، قلبم آتش می گیره. 

پاسخ:
 طرح جلد روی کتاب آخرین شاهدان از نویسنده سوتلنا آلکسیوچ، تا مدتها از جلوی چشمانم کنار نمی رفت؛ چهره‌های هراسان و مضطرب چند کودک وحشت زده در یک کانال که چفت هم نشسته بودند و به آسمون خیره بودند

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">