زندگی رسم خوشایندی است

زندگی رسم خوشایندی است
نویسندگان

ورزش

جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۴۶ ق.ظ

مگه یوگا همون نبود که یه جا بی حرکت می نشستیم و نفس های عمیق می کشیدیم و تمرکز می کردیم و از عالم ناسوت جدا گشته و سیر و سلوکی طی می کنیم پس چگونه شد که تا پای ما به باشگاه باز شد ما را از چندتا کــش آویزون کردند!!!!! 

بعد از شش سال دوباره هوای ورزش به سرم زد (جز دوچرخه سواری و بدمينتون و پیاده روی و شنا که تفریحی و هفته ای یکی دوبار انجام می شود فعالیت ورزشی دیگری نداشتم )سالهای پیش(هشت سال پیش)زمانی که توی بندرعباس بودم قایق رانی می کردم و چند مسابقه هم شرکت کردم و بسیار پیگیر بودم اما سال 95 که برگشتم، آن را بوسیدم و کنار گذاشتم و به نوشتن و عکاسی و طبیعت گردی روی آوردم، البته ادامه ی قایقرانی هم با توجه به مسافت زیاد (ورزشگاه آزادی)عاقلانه نبود، چرا که منزل ما درست نقطه ی مقابل ورزشگاه است و وقت زیادی می طلبید و از حوصله ی من خارج بود..(البته برخی ها پُر حوصله هستند و ماندن در ترافیک برایشان اهمیت ندارد اما من از این دسته خارج هستم چرا که گمان می کنم زندگیم دارد تلف می شود)

خلاصه فعلا پر از حس خوب هستم و امیدوارم آن را ادامه دهم...

 

۰۲/۰۸/۱۹
سمانه صبا

نظرات  (۲)

با دوچرخه سواری و بدمینتون و پیاده روی و شنا هوااااای ورزش به سرت زد؟!! 

الان اینارو نوشتی به ما خفت بدی؟؟

من هفته ای سه ساعت ورزش میکنم عالم و آدمو آگاه کردم ، بسه دیگه دختر یکم ورزشو بزار برا ما بمونه

پاسخ:
😅
شما تاج سری - ولی منظورم ورزش روتین و مرتب بود که به من انگیزه و نشاط بیشتری ببخشه. اونا رو تفننی انجام می دم و حس ورزشکار بودن به من نمی ده
 باریکلا پهلوون، خدا قوت 👏💪
۲۲ آبان ۰۲ ، ۲۰:۳۵ ربولی حسن کور

سلام 

یوگا کشدار نداریم. داریم؟

پاسخ:
سلام آقای دکتر
در جواب اعتراض بنده، مربی منورالفکر فرمودن؛ مخلوط کردن یوگا و کش بازی اثرات بیشتری روی آرامش روح و روان شاگردانش دارد! 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">